Як зняти в оренду офіс у Києві
Непоодинокі ситуації, коли після зняття в оренду приміщення власнику доводиться терпіти «незручних» сусідів, платити шалені гроші за прибирання або послуги, від яких ніяк не можна відмовитися. Буває й так, що через деякий час орендодавець просить залишити орендарів займану площу без пояснення будь-яких причин. Щоб уникнути таких ситуацій, важливо ретельно підходити до вибору приміщення в оренду під офіс.
На які параметри необхідно спиратися у пошуку офісу
У пошуках приміщення для організації офісу важливо взяти до уваги такі параметри:
- специфіка діяльності організації;
- чисельність штату підприємства;
- планування та площа офісу;
- потреба у роботі з клієнтами, влаштуванні переговорних та інших профільних приміщень;
- локація будівлі та віддаленість від центру міста, транспортних магістралей, зупинок наземного міського транспорту, метро;
- наявність додаткових послуг (клінінгу, охорони, паркування);
- благоустрій прилеглих до будівлі, де знаходиться приміщення, територій;
- рівень орендної плати, додаткових платежів із обслуговування приміщення.
вигідна оренда офісу у Києві можлива. Потрібно лише знайти спосіб вийти на надійного орендодавця.
Як знайти офіс в оренду та не стати жертвою шахраїв
Щоб унеможливити ризики шахрайства, варто звернутися до профільної компанії. Подібні організації спеціалізуються на пошуку клієнтів для оренди комерційних площ під офіси для роботи з клієнтами, організації майстерень, магазинів, кафе, фотогалерей та виставкових просторів.
Співпраця з професійними компаніями у вирішенні питання зняття в оренду офісного приміщення забезпечує:
- великий вибір готових варіантів із власної бази агента, розташованих у різних районах міста;
- безпека, зрозумілі та прозорі умови укладання договору оренди;
- відсутність пов'язаних із шахрайством ризиків, коли орендар віддає гроші та не отримує послуги натомість.
Компанії-посередники на ринку нерухомості спеціалізуються на добірці офісних приміщень для клієнтів. Співробітники таких фірм можуть запропонувати як нові, розташовані у презентабельному районі, так і найменш дорогі офіси. Все залежить від переваг, цілей замовника. Перед укладанням договору з орендарем обов'язковий огляд офісу, обговорення ключових параметрів договору оренди. Такий підхід дозволяє унеможливити виникнення спірних ситуацій у майбутньому.
Підготував: Олександр Бєлов