03-09-2018

CRM для агентства нерухомості: можливості та переваги системи

CRM

Сучасний ринок нерухомості активно розвивається, що спричиняє серйозні зміни. Щоб агентство встигало йти «в ногу» з часом, необхідно структурувати та систематизувати його роботу. Зробити це можна за допомогою інноваційних інструментів. До них належать CRM-системи.

Основні завдання, які вирішуються CRM-системою

Діяльність агентства нерухомості передбачає постійний та дуже тісний контакт із великою кількістю людей. Менеджерам необхідно структурувати дані про клієнтів, ретельно оформляти та правильно впорядковувати об'єкти, вміти вправно підбирати житло, що підходить конкретній людині чи сім'ї. Подібна робота має великі обсяги, відрізняється монотонністю та рутинністю. Це часто призводить до виникнення помилок. CRM-система має спростити завдання агента, знявши з нього вагомий вантаж. Завдяки її використанню швидко та легко проводяться:

  • збирання та сортування численних заявок;
  • грамотне планування завдань;
  • аналіз виконаної роботи;
  • автоматичне розсилання різноманітних листів та важливих повідомлень;
  • записування та зберігання дзвінків.

На сайті https://itua.com.ua/crm-dlja-agentstva-nedvizhimosti можна докладніше дізнатися, що є система CRM для агентства нерухомості та ріелторів.

Чому вигідно впроваджувати CRM-систему у сучасному агентстві нерухомості

Програмне забезпечення, що розглядається, дає можливість оптимізувати роботу компанії. Воно не тільки вирішує масу завдань, а й має цілу низку незаперечних переваг. Сюди можна зарахувати:

  1. Використання єдиного універсального інтерфейсу.
    Завдяки такому підходу співробітникам компанії не потрібно багато разів перемикатися між різними програмами, плутатися та завантажувати ПК.
  2. Простота інтеграції.
    Система цього типу легко поєднується з іншими додатками, зокрема, з месенджерами. Це сприяє простоті відстеження та управління взаємовідносинами із замовниками, які воліють підтримувати зв'язок не тільки у вигляді дзвінків, а й у форматі повідомлень.
  3. Взаємодія із віртуальним представництвом компанії.
    Такий зв'язок надає потужний робочий інструмент маркетингу.
  4. Зручне збереження даних.
    Інформація зберігається на хмарному сервері, що виключає необхідність застосування додаткової техніки, сприяє економії грошей.

Автор: Олександр Бєлов