03-03-2021

Оренда офісного приміщення: на що звернути увагу?

офіс

Недооцінювати офісне приміщення для компанії не можна: саме тут відбувається більша частина робочих процесів, ведеться прийом клієнтів, вирішуються важливі питання, пов'язані з подальшою стратегією розвитку тощо. При цьому багато фірм воліють орендувати приміщення, а не купувати і переобладнати його під офіс. Рішення виправдане: компанія не прив'язана до місця, немає потреби турбуватися щодо обслуговування будівлі, можна повністю зосередитись на робочих процесах.

Якщо ви замислюєтеся про оренду, то зняти офіс у Києві не складе особливих труднощів: велика кількість пропозицій можна знайти тут https://a-office.com.ua/filter/arenda-ofisov/shevchenkovskiy/. Однак перед тим, як укласти договір, увагу слід звернути на кілька моментів

Критерії вибору

Щоб офіс точно підійшов вам та вашій компанії, у процесі вибору слід врахувати такі моменти:

  1. Дешева оренда офісних приміщень, що недавно з'явилися, - далеко не найкращий варіант. Статистика показує, що орендодавці у таких випадках піднімають плату на 50% приблизно через рік. Прийде або погоджуватися на такі умови, або знову шукати відповідні приміщення.
  2. Договір. Уважно його вивчіть. Особливу увагу приділіть терміну оренди, умовам розірвання договору, дізнайтеся, чи зможе ваша компанія отримати тут юридичну реєстрацію. Також слід врахувати, що розміщення реклами, банера, вивіски, назви та інших аналогічних елементів провадиться лише за згодою орендодавця. Тому, якщо ви збираєтеся користуватися цими способами інформування, уточніть, чи дозволяється вам це зробити.
  3. Територія має значення. Наприклад, оренда офісу у Шевченківському районі Києва буде вигідною: сюди легко дістатися, транспортні засоби не відходять від графіка, ходять із маленьким проміжком. Це буде зручно як для співробітників, так і клієнтів. Якщо район знаходиться на околиці міста, можуть виникнути додаткові проблеми (доведеться організувати для працівників доставку додому, знизиться відвідуваність офісу клієнтами).
  4. Перевірте стан офісу. Зверніть увагу навіть на найдрібніші нюанси: батареї, двері, вікна, комунікаційні та комунальні мережі.

Оренда офісного приміщення – відповідальний момент, у якому краще не поспішати. Якщо ви зважили на всі моменти, перераховані вище, і питань не виникло, можна приступати до підписання договору. Краще вивчити все повторно, щоб унеможливити будь-яку незгоду з вашого боку надалі.

Підготував: Олександр Бєлов