Найбільша в Європі жива стіна торгового центру
McArthurGlen Designer Outlet Ashford оголосила про початок робіт із створення найбільшої живої стіни в Європі, яка є частиною розширення торгового центру вартістю 90 млн. фунтів стерлінгів.
Встановлена жива стіна площею 2,3 тис. кв. м., що складається з приблизно 120 тис. рослин, покликана створити разючу атмосферу в торговому центрі з красивими вертикальними садами, що покривають стіни нового входу з набережної.
Компанія Biotecture, розташована в Чичестері, проектуватиме, вирощуватиме та встановлюватиме живу стіну вартістю 1,5 млн фунтів стерлінгів, що зробить McArthurGlen Designer Outlet Ashford одним із найзеленіших у світі торгових центрів.
Тисячі рослин, необхідних для цього проекту, довжиною 60 двоповерхових автобусів – нині вирощуються у розплідниках біотектури в Західному Суссексі. Компанія взяла на себе додаткові місця для розсадників, щоб розмістити близько 8 тис. гідропонних панелей, що ростуть.
Жива стіна була розроблена в рамках програми McArthurGlen Designer Outlet Ashford щодо створення найкращих вражень для своїх гостей. Відвідування центру забезпечить захоплюючий день із розвагами, вечерею та відпочинком для всієї родини.
Згідно з біотехнологією, є кілька переваг для включення рослин та зеленої інфраструктури у міському середовищі. Доведено, що живі стіни допомагають надихати людей, зменшують забруднення повітря, сприяють збереженню біорізноманіття, одночасно забезпечуючи досягнення цілей стійкості та покращуючи показники.
Стіна буде включати зелень, фон листя, а також сезонні плями кольору. Деякі з рослин забезпечать цілорічне покриття та текстуру, а також забезпечать яскраві відтінки рожевого, фіолетового, бузкового, жовтого та білого.
Нове розширення McArthurGlen Designer Outlet площею 9,3 тис. кв. м. розпочалося у січні минулого року – це його перше розширення з моменту відкриття у 2000 році. Існуючий центр площею 17,2 тис. кв. Футов, що має найбільшу у світі торговельну структуру, був спроектований відомим архітектором лордом Річардом Роджерсом, який відомий будинком Ллойда та The O2 Arena у Лондоні.
Після завершення розширення ТЦ наприкінці цього року, McArthurGlen Designer Outlet Ashford представить до 50 нових брендів преміум-класу та класу люкс, створивши при цьому 500 нових робочих місць для населення Ешфорда. Нові об'єкти включатимуть місце для проведення заходів, майданчик з їжею, інтерактивний дитячий ігровий майданчик та 725 нових паркувальних місць.
Нагадаємо, у Вроцлаві відкрито польським онлайн-рітейлером e-obuwie. незвичайний фізичний магазин, у якому відсутні полиці із взуттям.
За матеріалами ACROSS