25-07-2013

Природний відбір менеджерів з продажу

менеджер

Якісний підбір менеджерів із продажу забезпечить злагоджену роботу відділу продаж.

Створення відділу продажів - важливий етап, який необхідно здійснити відразу після формування бізнесу або після того, як директор перестане справлятися з поєднанням ведення угод з іншими важливими питаннями.

Організація відділу продажу з нуля варто розпочати з правильного підбору працівників. Ви можете скористатися різними технологіями з підбору персоналу, однак вони не мають негативних факторів:

  1. Необхідність великих витрат часу, необхідне проведення індивідуального співбесіди з кожним кандидатом, проведення інших етапів вибору сотрудников.
  2. Витрати грошей, які пояснюються необхідністю видавати заробітну плату HR – фахівцям, а також це можливість упустити клієнта.
  3. Кандидати оцінюються суб'єктивно, найчастіше це робить лише одна людина, тому можливий відбір на основі його особистої переваги.
  4. Менеджер з продажу не може продемонструвати свої навички, тільки говорити він про них.
  5. Кандидатів вимучують безліччю тестів, інтерв'ю чи співбесід.

Хороший керівник проводить тренінги для відділу продажів, самостійно займається навчанням співробітників, яким не вистачає досвіду чи знань для проведення угод. Однак, коли керівник відбирає майбутніх співробітників на співбесідах, він часто навіть не знає, яких людей йому хотілося б бачити у своїй команді. Для того, щоб вирішити цю проблему, керівник повинен визначитися з особливостями комунікації та створити чітку систему продажу. Не варто шукати універсального працівника, який зможе займатися продажами будь-яких товарів. Краще визначитися з тим, що в нього виходить найкраще.

Але якщо ви все ж таки прийняли якогось кандидата, з'ясуйте, що ви несете відповідальність за своє рішення і за дії цього співробітника. Підбір персоналу повинен проводитись якісно, ​​а не за допомогою поверхневих опитувань.

Якщо ви не плануєте навчати своїх співробітників, потрібно одразу обговорювати це з можливими кандидатами. Але якщо ви навчили співробітника, подбайте про наявність матеріальної мотивації чи можливість кар'єрного просування.

Постійна плинність кадрів не додасть балів до репутації вашої фірми, тому ви тільки працюватимете в збиток, постійно лише навчаючи нові кадри для інших компаній.

Автор: Олександр Бєлов