29-11-2013

10 способів придбання нових клієнтів

Нові клієнти

1. Відвідуйте спеціалізовані виставки. Виставка є чудовим способом налагодити контакт із кінцевим споживачем товару чи послуги. Але варто розуміти, що це також можливість познайомитися з пропозиціями конкурентів.

2. Використовуйте будь-яку можливість виступу на публіці. У цього способу можна виділити відразу два великі плюси: широка аудиторія, яка отримує інформацію про Вашу компанію, та демонстрація Вами впевненості у високому рівні якості тих послуг чи товарів, які пропонує Ваша компанія.

3. Практикуйте телефонні продажі. Для цього необхідно подати оголошення про продаж бізнесу, квартири чи іншого товару, послуги. Активні продажі по телефону вимагають дуже високого рівня професіоналізму та ідеально відточеної навички. За наявності цих двох складових спосіб стає дуже ефективним та дає високий результат.

4. Роздавайте при нагоді свої візитні картки. Завжди носите з собою кілька візиток. Можливість залишити комусь свою візитку Ви отримуватимете в найнесподіваніших для себе ситуаціях. Важливо навчитися використовувати такі можливості максимально ефективно.

5. Розсилка рекламних матеріалів. Цей спосіб продажів найвитратніший. Але ж він і найбільш ефективний.

6. Беріть поради. Рекомендації – один із найсильніших аргументів для потенційних клієнтів. За рахунок рекомендацій Ви отримуєте інформацію про те, хто міг би стати Вашим клієнтом. Також отримання рекомендацій дозволяє Вам посилатися на позитивний відгук клієнта, що діє.

7. Пам'ятайте про своїх однокласників. Це той спосіб, застосовуючи який Ви зможете сподіватися на довіру при першому ж продажу. До речі, у цьому випадку можна також заручитись рекомендаціями.

8. Вивчайте своїх клієнтів. Вивчення чинних споживачів Ваших товарів чи послуг дозволить Вам виділити деякі спільні для цієї групи риси. Це, у свою чергу, дасть Вам можливість зробити висновки про те, де і як добути нових клієнтів, як досягти більш тісної співпраці з споживачами, що вже є, і т.д.

9. Вивчайте причини відмови від тих чи інших Ваших товарів чи послуг. Це дасть Вам пряму відповідь на питання про те, де є недоробка та що слід терміново виправити.

10. Правильно вибудовуйте відносини з клієнтами, що вже діють. Дослідження психологів показали, що дуже рідко можуть оцінити компетентність співробітників, які їх обслуговують. Зате будь-хто може оцінити, наскільки добре з ним спілкуються, як ставляться до його думки. Налагодьте контакт із клієнтом. Створіть йому комфортні умови для роботи з Вами.

Автор: Олександр Бєлов