22-06-2012

Як утримувати міні-готель?

міні-готель

Міні-готелі зараз дуже затребувані у всіх великих містах. Пояснюється це просто – у мегаполісах часто не вистачає місць у готелях економ-класу. Це веде до того, що звичайна людина з невеликим бюджетом часто не може знайти місця для ночівлі. Знімати недорого кімнату у бабусі, зустрінутої на вокзалі - дуже ризиковане заняття, а про рівень сервісу й казати нема чого. До того ж, у такому разі відрядженим не надається жодних звітних документів,

Але вихід є – це міні-готелі. Вони нерідко перебувають у частині розселеного гуртожитку, чи будь-якому підвальному приміщенні. Також це може бути кілька квартир, які об'єднані разом. Рідше вони розташовуються в частині житлового будинку або в окремій будівлі. Наприклад, найпоширеніший спосіб створення малих готелів у Санкт-Петербурзі – купівля комунальних квартир. Такі квартири розселяють і потім ремонтують. У таких готелях є зазвичай по 6-8 номерів. Також іноді використовуються під готелі та звичайні квартири. Але вони набагато менш зручні. До того ж їх зазвичай попередньо перепланують, а це вимагає погоджень з БТІ. В результаті – великі витрати на кожний такий проект. Крім того, обстановка та меблювання квартири, а також сантехніка, електрика і все інше в такому разі обійдеться приблизно в 300 доларів на 1 кв.

Власникам подібного бізнесу вже відомо з досвіду, що варіант оренди житла під готель не є найкращим. Через зміну власників змінюються не лише ставки оренди, а й погляди господарів житла на готельний бізнес. У результаті господарі готелів витрачають багато часу на залагодження розбіжностей із господарями житла. Саме тому створити міні-готель найкраще у приміщенні, що знаходиться у власності.

Відповідно до закону, готель повинен перебувати в нежитловому приміщенні та повністю відповідати вимогам СЕС, пожежного нагляду, а також стандартам безпеки. Вона повинна мати безліч сертифікатів, які необхідно регулярно підтверджувати.

Іноді власники міні-готелів не реєструються та не отримують дозволів. І тут вони не сплачують податків. Зазвичай такий шлях обирають малі готелі із числом номерів до чотирьох, організовані у квартирах. Але власники легального бізнесу заявляють, що насправді сплата податків не така вже й непосильна для них. Тим більше, що вони знаходяться на спрощеній системі оподаткування.

Великим недоліком сірого готельного бізнесу є обмеженість клієнтської бази. У цьому зі списку клієнтів випадають корпоративні клієнти, які вимагають платіжних документів для звітності.

Однією з проблем малих готелів є забезпечення потоку клієнтів. Для його забезпечення можна звернутися за допомогою до посередників — АН, турфірм. Основний спосіб реклами – це різноманітні інформаційні каталоги та довідники.

Запорукою економічної ефективності міні-готелів є оптимізація витрат. Наприклад, шампунь та мило рекомендується сховати у спеціальний дозатор. За тривалого користування це призведе до економії. Але мова лише про оптимізацію, насправді не можна заощаджувати на комфорті клієнта. Наприклад, міські дзвінки телефоном у більшості малих готелів безкоштовні. Також малі готелі мають надавати постояльцям послуги Інтернету, факсу, ксерокопіювання.

Ще одним показником якості є чистота. Навіть скромна сантехніка здатна справити сприятливе враження у випадку, якщо вона добре очищена.

Підковдри, простирадла, рушники, наволочки та іншу білизну потрібно зберігати чистою і найкраще у складеному вигляді. Для зберігання білизни зазвичай встановлюють шафки із ящиками у спальнях. Брудну білизну зазвичай зберігають у спеціальному баку або у кошику, зазвичай у ванній кімнаті.

Вкрай важливим для постояльців є також рівень їхньої безпеки. Тому рекомендується встановити номери кнопки тривоги, сейфи для цінних речей. При тривалому проживанні адміністрація має надати допомогу у вирішенні питань з оформленням тимчасової реєстрації.

У багатьох приватних готелях при виїзді номери не перевіряють у присутності постояльця, демонструючи цим довіру до клієнта. Людина здає ключ, потім розплачується та йде.

У хорошому приватному готелі постояльця завжди спитають, що він хоче на сніданок, і постараються подати саме те, що любить клієнт. Щоправда, більшість малих готелів зовсім не мають кафе чи барів, обмежуючись спільними кухнями. Іноді міні-готелі спеціально розташовуються в таких місцях, де є кафе або ресторани.

Кожен клієнт готелю має право на якісне обслуговування. Він має залишатися задоволеним тим, як із ним поводяться і як його обслуговують.

Не слід заощаджувати також на персоналі готелю. Слід найняти добрий персонал за гідну оплату. Тільки в цьому випадку можна налагодити відмінну якість обслуговування. Адміністратор малого готелю завжди повинен бути готовий до того, щоб поговорити з клієнтом, підказати йому, де знаходиться магазин, кафе, ресторан, клуб тощо. до душі.

Автор: Олександр Бєлов