26-07-2017

Що робити клієнту, якщо він незадоволений роботою рієлтора?

рієлтори АН BFS

Якщо клієнта не влаштовує ріелтор, то в першу чергу слід сформулювати свої претензії самому агенту і спробувати залагодити всі питання з ним, як із виконавцем робіт. Якщо конфлікт не вдається ліквідувати, то клієнт може звернутися до безпосередніх керівників ріелтора: керівника напряму, начальника відділу. Юридичні служби компаній з нерухомості також є безпосередніми учасниками організації угоди і можуть допомогти в усуненні конфлікту сторін.

У клієнта є право вимагати замінити рієлтора, який не виконує покладених на нього зобов'язань. Крім того, у клієнта є право розірвання договору з компанією нерухомості. Але під час укладання договору клієнт має пам'ятати, що можливе припинення договору, незалежно від причин, які призвели до цього кардинального рішення, – це ризик клієнта. Саме він має спробувати оцінити ймовірність такого наслідку угоди ще до підписання договору. Відшкодування збитків є обов'язком клієнта відповідно та в рамках умов договору. Це справедливо: працюючи за угодою, компанія та ріелтор виконували певну роботу та понесли витрати. І передоплата, як правило, у повному обсязі, залишається у компанії, тому сторони мають визначити розумну суму передоплати.

Автор: Олександр Бєлов