21-06-2017

Виникнення конфліктів із орендодавцем житла

конфлікт

Помічено, що власники, які здають квартири подобово в Одесі, або в іншому місті практично не конфліктують зі своїми клієнтами. Цього не скажеш про орендодавців, котрі здають своє житло на тривалий період. За статистикою, в цьому випадку майже 70% орендарів не дуже втішно відгукуються про власників квартир, які вони винаймають.

А як вони з'являються, звідки беруться? Наприклад, ви вирішили винаймати квартиру, знайшли відповідне житло, уклали з власником договір, в якому передбачили різні варіанти розвитку подій. Здавалося б, що все, договір укладено, ви справно платите орендну плату, дбайливо ставитеся до житла, що знімається, не завдає неприємностей своїм сусідам, все начебто добре. А насправді все зовсім інакше. Виявляється, для того, щоб з'явився конфлікт сторін, потрібна наявність найнешкідливіших речей. Наприклад, один орендар розповідав, що у нього з власником житла, яке він винаймав, виник конфлікт через комп'ютер. Квартиру здавала бабуся пенсійного віку, коли вона побачила у квартирі комп'ютер, вона одразу заявила наймачеві, що він споживатиме надто багато електричної енергії. Більше того, вона була просто впевнена в тому, що наявність такого апарату в її квартирі може спричинити те, що перегорить проводка. І як не намагався орендар довести бабусі протилежне, це йому не виходило. А оскільки без комп'ютера він не міг повноцінно заробляти гроші, довелося йому з'їхати з цієї житлоплощі, ось така історія.

Тобто у власника житла виникли претензії, які не обумовлювалися умовами договору оренди, так би мовити, претензія «не за договором». У більшості випадків це дрібні зауваження, але вони виставляються регулярно, то неправильно переставлена ​​тумбочка, або надто пізно запалене світло у квартирі. Одним словом, кожне наступне зауваження починає переповнювати чашу терпіння обох сторін, і залежно від того, у кого воно швидше закінчиться, той і розпочне процедуру розірвання договору оренди. Звичайно, розірвання договору оренди – це крайній випадок, краще до нього не вдаватися.

Найкращим варіантом вирішення конфлікту є його вирішення. Якщо зауваження, яке дав власник квартири, для вас досить незначне, то краще виконати його. Наприклад, вам сказали, що після 24 години у вас у всіх кімнатах горить світло. Адже зовсім нескладно, навіть після 22.00 вимкнути все світло у квартирі та читати, сидіти за комп'ютером при включеній настільній лампі. Це нескладно, а от конфлікт вичерпав себе.

Автор: Олександр Бєлов