29-09-2011

Компанія Fozzy Group купила магазин Нової лінії у Києві

запальний

У мережі відомих гіпермаркетів DIY Нова Лінія змінилося керівництво, і нові керівники вирішили продати один з магазинів, розташований у Києві, площа якого склала приблизно 5 тис. кв. м. На таку пропозицію відгукнулася компанія Fozzy Group - лідируюча група роздрібної торгівлі на території України, яка й викупила магазин.

З друкованого органу «Комерсант – Україна», зі статті про купівлю-продаж магазину Нової лінії стало відомо, що кошти, що надійшли від продажу, будуть виділені на придбання земельної ділянки для будівництва нового магазину, а залишок коштів поповнить оборотний капітал компанії.

Стало також відомо, що компанія Fozzy Group, яка зацікавилася магазином, була готова заплатити за нього приблизно 10 млн. доларів, але інші джерела стверджують, що сума угоди склала не 10, а 16 млн. доларів.

Незважаючи на те, що багато представників продуктових мереж зацікавилися київським магазином, компанія Fozzy Group не мала суперників.

Хочеться відзначити, що Rainford – продуктова мережа, що змінила свою торгову політику і вже не є компанією роздрібної торгівлі. У Києві також знаходяться три магазини продуктової мережі Сільпо, а ця мережа входить до складу компанії Fozzy Group. Ця компанія набирає більших обертів, а це означає, що і кілька магазинів Rainford незабаром можуть бути в її розпорядженні.

За матеріалами RetailStudio.org.