Кількість нових продуктових магазинів в Україні зростає
У січні – червні 2016 року в Україні було відкрито 202 мережні продуктові магазини, тоді як за аналогічний період минулого року? 138. До п'ятірки лідерів за темпами розвитку входять «АТБ-маркет», «Наш край», Fozzy Group, «ЛотОк» та «ЕКО маркет». Про це повідомили у дослідницькій компанії GT Partners Ukraine.
Незважаючи на кризу, мережі не зупиняють розвитку. Причина цього хоч і в слабке, але ж пожвавленні продажів у 2016 році. У перші шість місяців продаж зріс приблизно на 10% порівняно з тим же періодом 2015 року. До того ж частка мережевого роздробу навіть у найрозвиненішому регіоні – Києві – все ще становить не більше ніж 30%.
У досліджуваний період продуктові торгові мережі стали формуватися переважно з допомогою малих площею магазинів. Так, у 2016 році приблизно 60% від загальної кількості нових відкриттів довелося на міні-маркети площею до 200 кв. м. та магазини біля будинку від 200 до 400 кв. м.
За перші шість місяців 2016 року найбільше нових магазинів відкрилося у Києві, а також у Західній Україні: Волинська, Рівненська, Тернопільська, Львівська, Івано-Франківська, Хмельницька, Чернівецька, Закарпатська області.
За матеріалами Commercialproperty.ua.