08-12-2017

Як підвищити прибуток компанії

підвищення прибутку

Про успіх компанії судять за обсягом отриманого прибутку. Отже, чим більший прибуток, тим успішнішим вважається компанія.

Однак для нетривалого періоду прибуток не може бути критерієм виміру успіху.

Уявімо компанію, яка усвідомлює, що може отримати більшу частку ринку, якщо знизить ціни своїх товарів. Зниження ціни можна досягти, використовуючи у більшому обсязі капітальне обладнання чи верстати. Необхідні при цьому інвестиції можуть зменшити або навіть знищити прибуток одного періоду. Якщо судити про успіх компанії виключно з прибутку, можна сказати, що в цей період компанія зазнала невдачі. Однак за триваліший термін компанія поверне вкладені кошти, звернувши тимчасовий збиток у значний прибуток.

Надто багатьом компаніям не вдається встановити реальний цільовий рівень прибутку:

  1. Занадто низькі цільові рівні прибутку та збуту, встановлені на нетривалий час – така ж серйозна помилка, як і надто високі.
  2. Топ-менеджмент, встановлюючи цілі та примушуючи підлеглих виконувати поставлені перед ними завдання, часто провокує недооцінку керівниками середньої ланки їх цільового прибутку.
  3. Менеджерів треба мотивувати на постановку реальних цілей, які стимулюватимуть їхню потребу в самореалізації.
  4. Реалістичне використання «управління цілями» дозволяє менеджерам, складаючи короткострокові плани, більше узгоджувати їх із довгостроковою стратегією топ-менеджменту. Цей взаємозв'язок необхідний стійкого успіху.
  5. У ресурсів компанії є ціна. Прибуток, одержаний за певний період, необхідно зіставляти з цією вартістю.

Автор: Олександр Бєлов