02-02-2021

Імідж компанії: наскільки важливим є фірмовий стиль?

Будь-якому підприємству, власнику середнього чи малого бізнесу слід усвідомлювати важливість візуальної ідентифікації своєї організації. Далеко ходити за прикладами не треба: чого варті такі гіганти світового ринку як Coca-Cola, Apple та Microsoft. Від конкурентів їх відрізняють як масштаби виробництва та рівень річного доходу, а й впізнаваність бренду. Кожен з них зміг створити логотип, побачивши який потенційний клієнт починає несвідомо думати про організацію. І такої мети потрібно досягти кожному підприємству, щоб максимально підвищити відсоток продажу. Щоб зробити перший крок у цьому напрямку, варто замовити фірмовий стиль компанії. Допомогти у вирішенні цього питання може сервіс Rubika.

Співробітники Rubika вже виконали велику кількість проектів у цьому напрямі. Тож сумніватися як робота не доведеться.

Rubika

Фірмовий стиль: визначення

Фірмовий стиль - це засіб формування іміджу компанії, що відрізняє фірму та підтверджує її надійність.

Складається фірмовий стиль із наступних компонентів:

  • словесного товарного знака;
  • графічний товарний знак;
  • слогана;
  • фірмового шрифту;
  • особливої ​​кольорової гами;
  • схеми верстки.

На що впливає фірмовий стиль компанії?

Важливість фірмового стилю фірми виправдовується його впливом. Розповсюдження йде на такі області:

  1. Створюється та підтримується привабливість образу компанії в очах клієнта, підвищується репутація. Це слушно, т.к. позитивне сприйняття фірми автоматично переноситься на її продукти. Наприклад, багато споживачів свідомо чи підсвідомо віддають перевагу товарам відомих брендів.
  2. Відбувається ідентифікація. Іншими словами, фірмовий стиль вказує на зв'язок між продуктом та компанією, що займається виробництвом.
  3. Активізується процес диференціації, з допомогою якого продукція певного виробника виділяється і натомість аналогічних товарів. Даний момент дозволяє споживачеві простіше орієнтуватися на ринку пропозицій та полегшує вибір.

Все зводиться до одного: якщо цільова аудиторія знає фірмовий стиль компанії (логотип або слоган), вона з більшою ймовірністю зверне увагу саме на вже знайомі конструкції. Також єдина концепція полегшує створення рекламної кампанії.

Отже, якщо власник бізнесу поставив собі за мету досягти хороших продажів і отримати високий рівень доходу, йому потрібно буде подбати про створення фірмового стилю компанії. За отриманням послуги рекомендується звернутися до фахівців: вони проведуть аналіз фірми, ринку та розроблять дизайн, який точно привабить клієнтів та зробить товар максимально пізнаваним серед інших.

Підготував: Олександр Бєлов

Читайте також