Імідж компанії: наскільки важливим є фірмовий стиль?
Будь-якому підприємству, власнику середнього чи малого бізнесу слід усвідомлювати важливість візуальної ідентифікації своєї організації. Далеко ходити за прикладами не треба: чого варті такі гіганти світового ринку як Coca-Cola, Apple та Microsoft. Від конкурентів їх відрізняють як масштаби виробництва та рівень річного доходу, а й впізнаваність бренду. Кожен з них зміг створити логотип, побачивши який потенційний клієнт починає несвідомо думати про організацію. І такої мети потрібно досягти кожному підприємству, щоб максимально підвищити відсоток продажу. Щоб зробити перший крок у цьому напрямку, варто замовити фірмовий стиль компанії. Допомогти у вирішенні цього питання може сервіс Rubika.
Співробітники Rubika вже виконали велику кількість проектів у цьому напрямі. Тож сумніватися як робота не доведеться.
Фірмовий стиль: визначення
Фірмовий стиль - це засіб формування іміджу компанії, що відрізняє фірму та підтверджує її надійність.
Складається фірмовий стиль із наступних компонентів:
- словесного товарного знака;
- графічний товарний знак;
- слогана;
- фірмового шрифту;
- особливої кольорової гами;
- схеми верстки.
На що впливає фірмовий стиль компанії?
Важливість фірмового стилю фірми виправдовується його впливом. Розповсюдження йде на такі області:
- Створюється та підтримується привабливість образу компанії в очах клієнта, підвищується репутація. Це слушно, т.к. позитивне сприйняття фірми автоматично переноситься на її продукти. Наприклад, багато споживачів свідомо чи підсвідомо віддають перевагу товарам відомих брендів.
- Відбувається ідентифікація. Іншими словами, фірмовий стиль вказує на зв'язок між продуктом та компанією, що займається виробництвом.
- Активізується процес диференціації, з допомогою якого продукція певного виробника виділяється і натомість аналогічних товарів. Даний момент дозволяє споживачеві простіше орієнтуватися на ринку пропозицій та полегшує вибір.
Все зводиться до одного: якщо цільова аудиторія знає фірмовий стиль компанії (логотип або слоган), вона з більшою ймовірністю зверне увагу саме на вже знайомі конструкції. Також єдина концепція полегшує створення рекламної кампанії.
Отже, якщо власник бізнесу поставив собі за мету досягти хороших продажів і отримати високий рівень доходу, йому потрібно буде подбати про створення фірмового стилю компанії. За отриманням послуги рекомендується звернутися до фахівців: вони проведуть аналіз фірми, ринку та розроблять дизайн, який точно привабить клієнтів та зробить товар максимально пізнаваним серед інших.
Підготував: Олександр Бєлов